Květenství

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
Ondra88
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 03 dub 2019 12:32
Reputace: 0
Obrázky: 0

Květenství

Příspěvekod Ondra88 » 03 dub 2019 12:49

Zdravím všechny. Jsem začátečník a letos jsem poprvé zasadil. Jelikož mám možnost pěstování pouze na malém balkonu, zvolil jsem keříčkové odrůdy. Semínka jsem vysadil v půlce února, ale u jedné z nich(Prairie fire) se již nyní začínají objevovat první květy. Chtěl bych se vás zkušených zeptat, jestli mám tyto květy odštípnout, nebo je nechat volně růst? Kytky mám zatím doma, přes den, pokud je pěkně, je dávám už ven. Světla ale mají i doma dostatek, protože okno je na jih a kytky jsou umístěny přímo u něj. Moc děkuji...

Uživatelský avatar
OMO
Stálý člen
Příspěvky: 2195
Registrován: 03 říj 2012 19:03
Reputace: 3021
Obrázky: 0
Bydliště: Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Květenství

Příspěvekod OMO » 03 dub 2019 13:05

Ondra88 píše:
03 dub 2019 12:49
Zdravím všechny. Jsem začátečník a letos jsem poprvé zasadil. Jelikož mám možnost pěstování pouze na malém balkonu, zvolil jsem keříčkové odrůdy. Semínka jsem vysadil v půlce února, ale u jedné z nich(Prairie fire) se již nyní začínají objevovat první květy. Chtěl bych se vás zkušených zeptat, jestli mám tyto květy odštípnout, nebo je nechat volně růst? Kytky mám zatím doma, přes den, pokud je pěkně, je dávám už ven. Světla ale mají i doma dostatek, protože okno je na jih a kytky jsou umístěny přímo u něj. Moc děkuji...
Jak jsou velké ty kytky ? Většinou u keříčkových odrůd květy škubat nemusíš. Ty zvládnou růst i plození naráz. Jedině, že by byly extrémně malé a chtěl bys nakopnout růst.
Life Is Too Short for Mild Hot Sauce

Ondra88
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 03 dub 2019 12:32
Reputace: 0
Obrázky: 0

Re: Květenství

Příspěvekod Ondra88 » 03 dub 2019 14:35

Ahoj a díky. Mají cca 10-12cm, viz fotky v albu, které jsem vložil...

chris
Stálý člen
Příspěvky: 2491
Registrován: 31 kvě 2017 22:15
Reputace: 3908