Celostátní sraz a soutěž

Co se kde a kdy děje, slevy, akce, kde nakoupit
Vasjis
Stálý člen
Reputace: 490
Obrázky: 0

Re: Celostátní sraz a soutěž

Příspěvekod Vasjis » 23 bře 2016 16:21

lobo píše:Ahoj všichni,

Ze zdravotních důvodů se omlouvám ale na sraz na konec nepřijedu.

Včera jsem se v práci odpoledne vysypal, respektive jsem šel po chodbě a najednou jsem začal padat na levou stranu, na štěstí mě chytla zeď o kterou sjem byl pár minut opřený než jsem se zorientoval v prostoru. Pak se to srovnalo a mohl jsem odjet k lékaři.

Bohužel nebo bohudík se při vyšetření nic nenašlo. Čekal jsem tedy že mě okamžitě vyšetří hloubkově což se nestalo a na podrobné vyšetření hlavne mozku jsem objednaný až na 3.5.2016 protože mají prý plno a dřív to nejde.To mě hodně zarazilo a sundalo. Bylo mi doporučeno že pokud se mi to bude opakovat mám si zavolat sanitku. to mě dostalo ještě víc v jakých kentusech se naše zdravotnictví nachází. Člověk se musí nechat odvézt sanitkou aby ho důkladně vyšetřili okamžitě jinak má smůlu a musí čekat měsíc a půl a doufat že se mu během té doby nic nepřihodí.

'Dost mě tato situace vystrašila jelikož jsem mladej kus poměrně a nikdy jsem žádné problémy neměl. Ted se mi v hlavě rojí samý nesmysli a konspirace o nádorech na mozku atd ...
Celkově hodně přemýšlím a nemám myšlenky na žádnou zábavu v podobě srazů atd... chci být co nejvíce se svýma dětma dokud nebudu vědět jak na tom jsem. Věřím že mé rozhodnutí pochopíte.
Chápu a mrzí mně to :( na tebe jsem se těšil asi nejvíc. Každopádně zdraví je přednější tak snad to nic nebude mám spoustu paprik a nevím komu jinýmu bych je poslal tak koukej vydržet ty mladej kuse aspoň do podzimu :jalapeno:

OMO
Stálý člen
Reputace: 3127
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod OMO » 23 bře 2016 16:25

čau Lobo,

zdraví je přednější. Každý ví, že jsi to byl ty, kdo "Vypalovák" vyhecoval a moc ses na to těšil.