Konečně jsem se tady zaregistroval, tak toto berte i jako pozdrav.
Abych taky něco malinko o sobě napsal.... Jsem vysokoškolák, studuju zemědělku a chilli pěstuji pátým rokem, takže něco málo zkušeností už mám. Pěstuji ale i jiné rostliny, jako je zelenina a různé bylinky, léčivky, aj.
1. sezóna dopadla dobře, ačkoliv jsem byl úplnej začátečník. Koupil jsem v OBI Cayene red, který mám letos jako svou vlajkovou loď a je to F5 generace. Na druhou sezonu už jsem zainvestoval a nakoupil jsem přes net. Bolivian Rainbow, Habanero, Balck Pearl a pár dalších. Taky dobrá sklizeň. 3. sezonu jsem pobral ve velkém stylu a to tak, že jsem u strejdy osel asi 12m čtverečních. Ale půda byla špatná a přízemní mrazíky přišly už někdy v září, takže jem sklidil prd. 4. sezona byla katastrofa. Měl jsem substrát od Bloomate a papričkám to vážně nesvědčilo, takže jsem sklidil jednu papričku. No a minulý rok (2015) jsem to pošéfoval a sklidil jsem ohromný množství (hlavně Cayene) papriček, ze kterých se budu těšit do letošní sklizně. Snad mi vydží

No a trochu infa o tom, kde a jak a včem pěstuju.

Substrát používám od BioBizzu (2015, letos). Je lehký vzdušný, ale neni levný.

No, tak to by bylo takové krátké info. A teď už konečně letošní sezóna.

Na letošek jsem si připravil tyhlety odrůdičky:
Bolivian Rainbow F3
Cayene F5
Aji Lemon Drop F3
Rodeo F3
Habanero Yellow F2
Jalapeno Mammoth
Jalapeno Farmers
Naga Morich
Trinidad Scorpion Moruga
Cosi od sousedky F2
Jakési koření z Itálie
Zasadil jsem 13.2. Klasicky klíčím na mokrých utěrkách. Poté jsem přesadil do 150ml kelímků se substrátem na výsev. A zatím si hoví za oknem.
Tady je pár čísel, čeho, kolik mám:
Bolivian Rainbow F3 5x
Cayene F5 12x
Aji Lemon Drop F3 1x
Rodeo F3 3x
Habanero Yellow F2 1x
Jalapeno Mammoth 6x
Jalapeno Farmers 6x
Naga Morich 1x - Už konečně leze ven!

Trinidad Scorpion Moruga 4x
Cosi od sousedky F2 2x
Jakési koření z Itálie 0x - asi bylo nějak upravený, takže taky nic