Pálivá zákoutí

Co jsme vypěstovali v roce 2016
Uživatelský avatar
frek
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24 úno 2016 16:47
Reputace: 3
Obrázky: 0
Bydliště: Praha

Pálivá zákoutí

Příspěvekod frek » 24 úno 2016 22:55

Zdravíčko všem!

Konečně jsem se tady zaregistroval, tak toto berte i jako pozdrav.

Abych taky něco malinko o sobě napsal.... Jsem vysokoškolák, studuju zemědělku a chilli pěstuji pátým rokem, takže něco málo zkušeností už mám. Pěstuji ale i jiné rostliny, jako je zelenina a různé bylinky, léčivky, aj.
1. sezóna dopadla dobře, ačkoliv jsem byl úplnej začátečník. Koupil jsem v OBI Cayene red, který mám letos jako svou vlajkovou loď a je to F5 generace. Na druhou sezonu už jsem zainvestoval a nakoupil jsem přes net. Bolivian Rainbow, Habanero, Balck Pearl a pár dalších. Taky dobrá sklizeň. 3. sezonu jsem pobral ve velkém stylu a to tak, že jsem u strejdy osel asi 12m čtverečních. Ale půda byla špatná a přízemní mrazíky přišly už někdy v září, takže jem sklidil prd. 4. sezona byla katastrofa. Měl jsem substrát od Bloomate a papričkám to vážně nesvědčilo, takže jsem sklidil jednu papričku. No a minulý rok (2015) jsem to pošéfoval a sklidil jsem ohromný množství (hlavně Cayene) papriček, ze kterých se budu těšit do letošní sklizně. Snad mi vydží :dunno: .

No a trochu infa o tom, kde a jak a včem pěstuju. :D. Hlavní plácek je balkón u nás doma. Je orientovaný na východ, takže sluníčko tam pálí asi jen 5 hodin denně. Není to moc, ale lepší to nebude. Druhým místem je balkon u příbuzenstva, který je sice na jih, ale je tam zas málo místa a každý rok mě tam prudí nějaký hmyz (svilušky, molice, mšice...). Třetím místem je moje pidi zahrádka na chalupě, kde je teda podle rozborů, co jsme dělali ve škole, perfektní půda, ale stejně tam nic neroste. :D