Chilli sezóna 2018 - 15 modelů, 48+ rostlin (by Toyo232)

Naše chilli papričky v roce 2018
Toyo232
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 14 kvě 2018 11:43
Reputace: 10
Obrázky: 0
Bydliště: Ostrava-Brno-Beskydy

Chilli sezóna 2018 - 15 modelů, 48+ rostlin (by Toyo232)

Příspěvekod Toyo232 » 14 kvě 2018 12:59

Zdravím všechny chillery :jalapeno: ,
protože jsem tady čerpal inspiraci na svůj chilligrow, dám sem taky něco z toho jak jsem to udělal já. Slouží to jako můj deníček a třeba to někoho zaujme :tiphat:

Jedná se o můj první grow, takže jsem docela začátečník. Z přepokladů mám řekl bych tak nadšení pro věc, pár kamarádl kteří pěstují ledasco a selský rozum :cooking:

Měl jsem strach že mi to nevyklíčí, takže jsem raději nakoupil hodně semen a tím pádem jsem rovnou vyzkoušel i více strainů. Nakonec mi vyklíčila skoro všechna semena, takže jsem něco musel i porozdávat (nahodil jsem jich 96 a vyjelo přes 80 :thumbup: ) a co jsem mohl jsem upíchnul kde se dalo kolem baráku, něco i k rodičům, protože prostoru bylo málo, takže to mám na dvou místech, naštěstí všichni mají rádi chilli, takže i členové rodiny spolupracují na zalívání.. a to je super, protože jinak by to nešlo :thanx:

KONEC KECŮ A K VĚCI :

:firychil: Strainy:

:chilli11: Chinese:
Trinidad Moruga Scorpion Red
Big Brown Kathumby
Habanero Mustard
Scotch Bonnet
Habanero Mustard
Fatalii Yellow
:chilli11: Annum
Black Pearl
Topepo Giallo
Violet Sparkle
Cayenne Yellow
Peter Penis Pepper Orange
Chocolate Cherry
Jalapeno Jalafuego
:chilli11: Pubescens:
Rocoto Red
Manzano Rocoto Red

:firychil: Klíčení

Úspěšnost klíčení - 80+ z 96
4 Plastové pařníky, v koupelně na zemi, přímo nad začínající rozvodní trubkou podlahové topení do celého bytu - tzn. teplota při klíčení nešla pod 25 stupnu a neměl jsem problém. Substrát byl z květinářství v albertu v brně na cejlu, takže asi žádná hitparáda bych řekl, ale byl to substrát speciálně na klíčení takže to možná taky udělalo svoje.