Zalamování "zlodějů"

Ptejte se vše kolem semen a sazenic
tonenimozne
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 27 úno 2016 13:08
Reputace: 0
Obrázky: 0
Bydliště: Brno

Zalamování "zlodějů"

Příspěvekod tonenimozne » 12 bře 2016 18:50

Ahojte, jsem začátečník, pročetl jsem forum, ale tohle jsem tu neviděl (je možné, že jsem přehlédl).. Loni jsem měl cherry rajčata a tyhle "zloděje" jsem zalamoval, mam to dělat i u chilli papriček? Viz. foto Díky za odpověď

29004



Jinak se chci pochlubit sazeničkami :)
29005

Uživatelský avatar
JurassicChilli
Stálý člen
Příspěvky: 920
Registrován: 26 úno 2016 14:23
Reputace: 583
Obrázky: 0

Re: Zalamování "zlodějů"

Příspěvekod JurassicChilli » 12 bře 2016 19:02

Ahoj a vítaj na fóre.

Rastlinky sú pekné. Výhonky z pazúch listov u paprík nie je nutné vylamovať. Nerastú tak agresívne ako u rajčiat. Dalo by sa povedať, že papriky sú "inteligentnejšie" a vedia, že majú všetku silu koncentrovať do rastu vrcholu. Ak začnú na paprike rásť výhonky z pazúch nejako výraznejšie, tak zvyčajne má na to paprika dobrý dôvod. Napríklad, keď sa jej zlomí terminál, alebo keď jej ho zožerú škodce.

tonenimozne
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 27 úno 2016 13:08
Reputace: 0
Obrázky: 0
Bydliště: Brno

Re: Zalamování "zlodějů"

Příspěvekod tonenimozne » 12 bře 2016 20:09

Děkuji za rychlou odpověď!

Uživatelský avatar
Ernest
Stálý člen
Příspěvky: 203
Registrován: 23 črc 2015 13:16
Reputace: 10
Obrázky: 0
Bydliště: Střed města Prahy

Re: Zalamování "zlodějů"

Příspěvekod Ernest » 13 bře 2016 00:56

Ahoj,...
tyhle vyhony, "side shoots" nebo česky "fazochy" vlastne nejsou problem jako takovy ... dokonce u cherry rajcat je casto chyba jejich vylamovani, protoze kerickovite druhy rajcat jsou pevnejsi a rychlejsi v rustu, takze tyhle vyhony jsou skvely zdroj dalsich rajcat ....