Naga Morich a pěstování doma - jak začít?

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
strangereu
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 16 říj 2017 10:32
Reputace: 0
Obrázky: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Naga Morich a pěstování doma - jak začít?

Příspěvekod strangereu » 16 říj 2017 10:39

Ahoj všichni,
již delší dobu jsem přemýšlel, že bych začal pěstovat chilli papričky a v obi jsem zahlédl sazeničky Naga Morich, které mají mít údajně kolem 1 000 000 SHU, což jako milovníkovi pálivých jídel a věcí se mi okamžitě zalíbilo a řekl jsem si, že tomu tedy dám šanci... No, k věci...
Mám 15 semínek a rád bych je pěstoval doma v květináči a chtěl bych se zeptat, co by mi mohlo stačit pro začátek na zasazení semínka. Jak by to mělo být velké a jakou hlínu zvolit? Jsem opravdu naprostý začátečník a jediné, co jsem za svých 20 let života vypěstoval, tak byla Aloe vera, takže víceméně nic moc...
Včera večer jsem zde pročítal forum a dočetl jsem se, že pak jsou vhodné už nějaké větší nádoby pro domácí pěstování, třeba kbelík 10l a že čím větší nádoba, tak tím větší rostlina bude a tím více bude mít i plodů. Na pozdější dobu, až sazeničky vyrostou (Jestli vůbec) tu mám připravenou zednickou plastovou vanu, která má 60L a tam bych pak rád papričky přesadil až budou mít nějakou velikost, což mě přivádí na další otázku... Kolik jich lze dát do té 60L nádoby, aby dosahovaly výšky třeba těch 80cm?

Předem děkuji za odpověď. :wave:

Din0
Stálý člen
Příspěvky: 681
Registrován: 14 lis 2012 09:21
Reputace: 422
Obrázky: 0
Bydliště: Praha

Re: Naga Morich a pěstování doma - jak začít?

Příspěvekod Din0 » 16 říj 2017 13:14