Fillichilli

Vaše koníčky, krom pěstování chilli :tiphat:
Filichilli
Stálý člen
Příspěvky: 599
Registrován: 22 led 2013 15:05
Reputace: 1
Obrázky: 0
Kontaktovat uživatele:

Fillichilli

Příspěvekod Filichilli » 29 led 2013 17:46

Zdravíčko chilližrouti a vášniví pěstovatelé či začátečníci :wave:

Rád bych se Vám představil. Je mi 25 let, žiju kousek od Ostravy, kde taky studuji vysokou.

K chilli jsem se dostal hlavně přes kamarádku, která loni měla několik rostlinek a mi jednu darovala, ale v té době jsem o pěstování paprik nevěděl vůbec nic. Mezitím jsem někde koupil nějaké chilli omáčky, zkusil extrémně pálivou pizzu (aspon to říkali ti, co provozovali pizzerii) a po nechápavém kroutění hlavou od chlapa, který ji dovezl, že to žeru jako by tam neměli žádné feferonky, mě došlo, že jsem našel to, v čem si budu libovat :)

Na podzim 2012 jsem objevil web seminka-chilli.cz, díky kterému jsem tam kde jsem. Na foru jsem přečetl hodně threatu a zjištoval informace pro zimu, kdy jsem plánoval si konečně nějaké papričky zasadit. Moc se mi líbily okrasné odrůdy, do pálivých jsem moc nechtěl jít, ale během několika měsíců se to změnilo :D Člověk toho potřebuje pořád víc a víc a silnejší a silnější.

Moje přítelkyně mě na Vánoce potěšila balíčkem semínek od Vás a bhut jolokia uzená kořením, byla to mňamka. Dostalo se to do fáze, kdy mi roste 13 odrůd, na jaře bude skleník pro habanera, dorset nagy, rawit/cayenne, jalapena a okrasné budou na okně nebo u našeho posezení. Kde se budou krásně vyjímat a potěší každého, kdo příjde ( :veryhot: )

Odkaz na můj threat klik

No už konec kecání. Přeju Všem bohatou sklizeň, málo škůdců a hlavně radost z celého pěstování :thanx:

Uživatelský avatar
anly
Stálý člen
Příspěvky: 51
Registrován: 10 led 2012 10:12
Reputace: 0
Obrázky: 0
Bydliště: ostrava

Re: Fillichilli

Příspěvekod anly » 30 led 2013 17:01

Vítej a ať se ti daří :wave:

Filichilli
Stálý člen
Příspěvky: 599
Registrován: 22 led 2013 15:05
Reputace: 1
Obrázky: 0