radkiii

Vaše koníčky, krom pěstování chilli :tiphat:
Uživatelský avatar
radkiii
Stálý člen
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2019 23:04
Reputace: 363
Obrázky: 0
Bydliště: Uherský Brod, 251 m n.m.

radkiii

Příspěvekod radkiii » 30 led 2019 23:49

Fu Fú..
Takže¨
uhm.. hmm..hmmm
Je tam niekto?
No, tak ja teda začnem..

Ahoj priatelia! Moje meno je Radoslav a v krátkosti sa Vám predstavím.
Som zo zahraničia (schválne, kto uhádne odkiaľ), ale žijem s rodinou v Uherskom Brode. Živím sa ako geodet, robím letecké snímkovanie dronom a najnovšie som pridal do portfólia služieb ešte videoprohlídky nemovitostí. Ak niekto niečo z týchto služieb potrebuje, neváhajte ma kontaktovať, ale upozorňujem, že mám hrozne moc práce, takže som dosť drahý. Ale služby odborné a kvalitné, no drahé..
Som inžinier telom i dušou. A to sa nechcem chváliť tými písmenkami pred menom, ale ja taký naozaj som. Vkuse navrhujem nové a nové projekty, niektoré aj realizujem :p, hrozne rád zisťujem ako veci fungujú, čo ocenila hlavne moja mamina, keď som bol decko a všetky autá na diaľkové ovládanie som rozobral a skúmal. Všetko ale fakt všetko musí mať svoj účel a svoje miesto.. takže som skutočne divný, no manželka ma ľúbi takého aký som. Teda aspoň to tvrdí, ale, narovinu, ktorá žena nechce zmeniť svojho chlapa :)
Mám takmer 4 ročného prcka. Je dosť ako ja. Ale srdcom a láskou je skor po mamine.
Mám papouška, korelu. Máme ju takmer od vyliahnutia. Absolútne som ho nechcel a odmietal. Po 5 rokoch je to moj najvačší maznák a jedávame obed z rovnakého taniera a keď si ho za hodinu aspoň raz nepohladkám, je to problém.

K chilli.. Pred asi 3 rokmi bola v alberte akcia "Albertova zahrádka", kde som získal semienka a okrem iného si doma vypestoval žlté rajčiny (veľkosť cherry a asi 5 kusov). Celkom ma to bavilo ...