Takže¨
uhm.. hmm..hmmm
Je tam niekto?
No, tak ja teda začnem..
Ahoj priatelia! Moje meno je Radoslav a v krátkosti sa Vám predstavím.
Som zo zahraničia (schválne, kto uhádne odkiaľ), ale žijem s rodinou v Uherskom Brode. Živím sa ako geodet, robím letecké snímkovanie dronom a najnovšie som pridal do portfólia služieb ešte videoprohlídky nemovitostí. Ak niekto niečo z týchto služieb potrebuje, neváhajte ma kontaktovať, ale upozorňujem, že mám hrozne moc práce, takže som dosť drahý. Ale služby odborné a kvalitné, no drahé..
Som inžinier telom i dušou. A to sa nechcem chváliť tými písmenkami pred menom, ale ja taký naozaj som. Vkuse navrhujem nové a nové projekty, niektoré aj realizujem

Mám takmer 4 ročného prcka. Je dosť ako ja. Ale srdcom a láskou je skor po mamine.
Mám papouška, korelu. Máme ju takmer od vyliahnutia. Absolútne som ho nechcel a odmietal. Po 5 rokoch je to moj najvačší maznák a jedávame obed z rovnakého taniera a keď si ho za hodinu aspoň raz nepohladkám, je to problém.
K chilli.. Pred asi 3 rokmi bola v alberte akcia "Albertova zahrádka", kde som získal semienka a okrem iného si doma vypestoval žlté rajčiny (veľkosť cherry a asi 5 kusov). Celkom ma to bavilo ...
Po nejakom čase som chcel objednať najpálivejšie chilli ako darček. No a v eshope samozrejme na mňa kukali aj semienka. Pestovanie ma bavilo, tak šup do košíka "Balíček pro začátečníka". Vysadil som Bolivian Rainbow, v truhlíku 2 rastlinky. Bez hnojenia, plody malinké, bolo z toho len troška korenia.
Minulý rok som sa pestovaniu nevenoval vobec, lebo som riešil stavbu, hypotéku, prácu... Ale tento to rozbieham vo veľkom. Máme veľkú terasu, na zahrádke pracujem na projekte vyvýšený záhon, bude sranda.