Meoris

Vaše koníčky, krom pěstování chilli :tiphat:
Meoris
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 12 bře 2018 11:03
Reputace: 0
Obrázky: 0

Meoris

Příspěvekod Meoris » 12 bře 2018 11:26

Ahojte,

rád bych se tady představil. Jsem naprostý začátečník a nikdy v životě jsem nic nesadil ani se o nic nestaral. Vzhledem k tomu, ale že konzumaci chilli papriček (převážně těch jemně / středně pálivých) mám velmi rád tak jsem se rozhodl zkusit nějakou vlastní výrobu. Něco jsem již načetl a pár základních informací již mám, nicméně tady budu trávit asi dost času doplňováním znalostí. Kolega mi dovezl z Mexika nějaká semínka Jalapeno, tak jsem zasadil a rád bych dostal pár rad ohledně dalšího postupu (fotky aktuálního progressu uploadnu později).

Semínka jsem nechal klíčit ve vlhkých kosmetických tampóncích v pokoji s teplotou 22°C+ a drtivá většina se chytla. Pak jsem je zasadil do rašeliny, cca 1cm hluboko a pravidelně jsem udržoval substrát vlhký (opět teplota v pokoji přes 22°C). Rostlinky začaly růst. Bohužel je mám v pokoji s východním sluncem, takže uvažuji o přemístění na parapety na jih.

Uvažuji o přesazení ale nejsem si tím vůbec jist a nechci aby mi vše hned umřelo špatným přesazením. Jde hlavně o to, že jsem ve své neznalosti zasadil semínka do velmi mělkého místa (jak uvidíte z fotek použil jsem velké papírové plato od vajec vystlané sáčkem aby nepromoklo). A nejsem si jist zda budou mít kořínky dost místa a živin.

Každopádně budu rád za jakékoliv podněty a nápady k rozvoji a zlepšování.

Díky moc.
Meo

petr.polasek
Stálý člen
Příspěvky: 1727
Registrován: 21 pro 2016 12:53
Reputace: 2904
Obrázky: 0
Bydliště: Tlustovousy
Kontaktovat uživatele:

Re: Meoris

Příspěvekod petr.polasek » 12 bře 2018 11:28

Ahoj, vítej zde na fóru. Co se rostlinek týče, bylo by lepší nahrát pár fotek, abychom viděli reálnou situaci.

Kendy
Moderátor
Příspěvky: 2195
Registrován: 05 kvě 2015 13:46
Reputace: 759
Obrázky: 0

Re: Meoris

Příspěvekod Kendy » 12 bře 2018 11:45