bobarna

Vaše koníčky, krom pěstování chilli :tiphat:
bobarňa
Stálý člen
Reputace: 958
Obrázky: 0

bobarna

Příspěvekod bobarňa » 23 led 2017 22:03

Zdravím komunitu "chilli heads" :tiphat:
Stejně jako předchozí, tak i já se krátce představím. Bydlím v rodinném domku s poměrně velkou zahradou v dědině na Orlickoústecku. V pěstování čehokoliv jsem úplný začátečník / vesnická naplavenina /. K pálivým poživatinám mám sklon už řadu let, takže mě až samotného překvapuje, že jsem se rozhodl poškádlit matku přírodu a vypěstovat nějaké ty chilli potvůrky až nyní. :chilli11: Myslím, že mě k tomu dovedl pravidelný přísun pálivých produktů z "World of Chilli", které mi přiváží dcera ze studií a "pálivé endorfiny" začaly působit. :hot:
Jako úplný začátečník, a na základě konzumace ohnivých produktů jsem zvolil méně pálivé odrůdy.
Tady předkládám jejich seznam:
Bishop´s Crown
Bolivian Rainbow
Cayenne Yellow
Filius Blue
Habanera Mustard
Hungarian Hot Wax
Jalapeno Hercules
Machu Picchu
Praire Fire
Rocota Manzano Red
Celkem 24 rostlin.
V plánu mám začátkem února zasadit do RW kostek ve vyhřívaném skleníku. Po vyklíčení /doufám , že s minimálními ztrátami/ přesadit do kelímků se substrátem Biobizz All Mix a na parapet /východní strana/ s přisvícením 2x36W zářivkami, a po zmrzlých šup do velkých květináčů a přesunou do foliovníku.Už teď se těším jak malé děcko jak mi rostlinky porostou a jaká bude úroda. :jalapeno:
Využiji mého představení hned k několika otázkám. :dunno:
1.Na základě zhlédnutí videa od "Chilližroutů" jsem zvolil k výsevu RW kostky. V galerii fóra ale vídám jen jiffy nebo substrát. Jsou tyto média vhodnější?
2.Do jedné RW kostky mám zasadit raději jen 1 semínko, nebo mohu i více?
3.Po 4-6 týdnech od přesazení do kelímků by jsem měl jak často hnojit / Chilli focus /
4. Dle Vaších zkušeností, budu muset rostlinky z kelímků přesazovat do větších květináčů / asi 1l /, než půjdou do definitivních ?
Předem Vám děkuji za odpovědi. :thanx: