Zasazování rašelinových tablet

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
Qeekly
Nováček
Reputace: 0
Obrázky: 0

Zasazování rašelinových tablet

Příspěvekod Qeekly » 15 kvě 2016 16:48

Ahoj :) jsem začátečník a jentak jsem chtěl zkusit začít pěstovat Trinidad Scorpion Moruga.. Zatím od zasazení uběhly tak 3 týdny a ze začátku mi vyklíčilo 8 z 10 semínek .. Dvě mi teď umřeli ale chci se spíš zeptat, když přesazuji rašelinové tablety do nějákého substrátu tak se hádám s bratrem zda máme či nemáme tabletu rozbalit z té textílie .. Já jsem toho názoru (a taky jsem tak zasadil první tři tablety) že se má zasadit i s tou textílí kolem. Tak mi prosimvás napište jak to je :) A kdo taky pěstujete Morugu napište nějaké svoje poznatky, tipy a rady. Děkuju moc :) :jalapeno:

Kendy
Moderátor
Reputace: 759

Re: Zasazování rašelinových tablet

Příspěvekod Kendy » 15 kvě 2016 17:09

Rozbalit je nemusíš. Ten jiff můžeš přesadit celý.

Ale jestli jsi ty morugy zasadil před 3 týdny (řekneme koncem dubna), tak z nich nejspíš stejně nic nebude. To je už dost pozdě.

Qeekly
Nováček
Reputace: 0

Příspěvekod Qeekly » 15 kvě 2016 18:09

Pěstuji je doma v tom mini-"něco" jak se to zavře paří .. Tak jsem myslel že doma je to jedno .. Ale vím že se mají sázet dříve, ale myslel jsem že to platí pro sazbu venku. Děkuji :)

Tea Racer
Stálý člen
Reputace: 9560
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tea Racer » 15 kvě 2016 20:45

Doma to je skoro jedno, pokud máš dobré svetelné podmínky, tak to je ok. Pestuji část také doma. Akorat si pak budes muset hrát na čmeláka :-)

Kendy
Moderátor

Příspěvekod Kendy » 15 kvě 2016 20:59

No jak myslíš.

Já si tipnu, že mu to do podzimu sotva stačí vyrůst do nějaké normální velikosti. Pravděpodobně bez plodů, možná s květy, nebo pár zárodky plodů.

Jak se začnou krátit dny a ubývat slunce, tak mu to začne shazovat listy a do jara nepřežije vůbec, nebo jako troska. S největší pravděpodobností se zralých plodů nedočká.