James chilli window

Naše chilli papričky v roce 2013
james
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 28 zář 2012 15:48
Reputace: 0
Obrázky: 0

James chilli window

Příspěvekod james » 28 zář 2012 16:12

Zdarec,
letos začíná moje první sezóna pěstování chilli. S pěstováním chilli a ostatně i jiných plodin (kromě mraků bylinek) jsem naprostý amatér. Hlavním důvodem pro pěstování je chuť kupovaného chilli v ČR, když v Itálii zajdu na trh a koupím čerstvé chilli tak se to nedá srovnávat s tím, co se dá koupit tady, to co je tady v prodeji má strašně silnou slupku, která se při vaření sloupne a ta se pak objeví v jídle jako kousek plastu. Protože jsem si na možnost pěstování chilli vzpomněl až na konci léta, tak mě nezbylo nic jiného než vnitřní pěstování, kouknul jsem tady na fórum a zakoupil jsem semínka Twilight, Takanotsume, Zimbabwe Bird, které by mělo být docela jednoduché vypěstovat, dále jsem zakoupil rašelinové tablety JIFFY7 30mm, malé plastové pařeniště a pustil jsem se do práce. Dneska je to 3. den od zasazení a tak čekám na první klíčky.

Protože jsem naprostý začátečník, tak doufám, že s vaší pomocí něco vypěstuju :-)
Obrázek
Obrázek

james
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 28 zář 2012 15:48
Reputace: 0
Obrázky: 0

Re: James chilli window

Příspěvekod james » 07 říj 2012 13:00

Po kratší odmlce menší aktualizace. Semínka začaly úspěšně klíčit Twilight 8/8, Takanotsume 7/8 a Zimbabwe Bird zatím 2/8 ale už se objevují další klíčky. Na okno mě svítí asi 6 hodin denně k večeru "přitápím" stolní lampou, vnitřní teplota se pohybuje kolem 32°C-35°C a vlhkost 80-90%. Největší rostlinky mají 3,5-4 cm, takže můj první dotaz, kdy je mám přesadit, koukal jsem po fóru a nějakou optimální velikost pro přesazení jsem nenašel, někdo přesazuje když mají kolem 6cm, někdo ještě pozděj.
Obrázek

007.daniels
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 16 čer 2012 18:18
Reputace: 1
Obrázky: 0
Bydliště: Za morem :)

Re: James chilli window

Příspěvekod 007.daniels » 07 říj 2012 22:25