Haltův balkon

Naše pěstitelské snažení v roce 2017
Halth
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 31 bře 2017 14:02
Reputace: 3
Obrázky: 0

Haltův balkon

Příspěvekod Halth » 15 kvě 2017 16:05

Zdravím, jsem sice začátečník, ale podělím se o svoje krásky taky :D

Včera jsem je konečně vysadil do finálů a odnosil na balkon. Samozřejmě sotva jsem je odnosil a rozestavil, během pěti minut dorazila obrovská bouřka a neskutečnej slejvák, takže jsem to zase tahal zpátky (Plzeň-jih je posledních pár dní fakt o strach vylézt z baráku, hic, slunce svítí jak šílený a během 10 minut vás stihne slejvák s kroupama :D )... každopádně dnes už počasí vypadá o něco líp, takže jsem je opět přesunul na balkon a vyfotil.

Papriky nevypadaj tak krásně jako většině tady na fotkach, ale jsem začátečník, nesvítil jsem jim ani nic podobnýho a jsem na ně stejně hrdej. Za to jak vypadaj každopádně děkuju lidem tady na foru za pomoc, kterou jsem tady už nejednou našel ať už jde o substráty, hnojení nebo ty epický ,,květináče" který mi vyšli na přibližně 1/4 ceny než co bych koupil normální plasťák na 12 litrů květník. Rady tady jsem našel skutečně k nezaplacení, protože jsem v životě nic nepěstoval, takže každá prkotina co pro vás je jasný jak facka byla pro mě novinka :D

Jen u reaperů (viz obrázek), který jsou ve finálech už přibližně měsíc mi psoeldní dobou nový lístky rostou dost do žluta, nevim co se děje, do teď byly lupeny krásně zelený, dávam jim hnojivo i lignohumát a z ničeho nic jsou lupeny nažloutlý.

Zprava: Cayene red (neni moje původně, byl jsem v OBI pro substrát a náhodou jsem jí zahlídnul, tak jsem si jí koupil abych měl víc druhů) dále Carolina Reaper, Carolina reaper a 2x Jalapeno Telica.
38213