Vadnutí mladých rostlin a kroucení listů

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
Therbon
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 01 bře 2022 21:59
Reputace: 0
Obrázky: 0

Vadnutí mladých rostlin a kroucení listů

Příspěvekod Therbon » 01 bře 2022 22:32

Zdravím všechny,

letos jsem se odhodlal zasadit nějaké chilli a od začátku to jde celkem dobře, ale jsem začátečník a objevila se věc, se kterou si nevím rady. Mám tři druhy, 4x Jalapeno Conchos, 3x Aji Guyana a 3x Condors beak. Rostliny jsou nyní zhruba přes týden už přesazené v 0,5l květináčích, jsou za oknem, samozřejmě jim svítim. Přesazoval jsem je do 2/3 výsevního a 1/3 floria na papriky a rajčata. Vše jde celkem dobře, akorát nedávno jsem si všiml, že mi nějak schne, jakoby vadne, jalapeno. Byl to třetí den bez vody, chystal jsem se je ten den zalít, tak jsem si říkal, že to bude malou zálivkou. Řekl bych že se trochu spravilo, ale za dva dny (dnes) znovu, zase, ale opět jako jediná kytka. Po zalití se trochu zvedá, ale pro změnu zase povadly dvě Aji, tak já už z té zálivky vůbec nevím, je to vůbec zálivkou? :dunno: kondoří zobáky pro změnu zase kroutí listy nahoru, snažil jsem se něco načíst, ale do teď vůbec nevím, mám tu doma jak třeba vitality complex nebo wuxal sus calcium, ale ty kytky jsou docela mladé, tak se vážně bojím na ně zatím něco používat...

Předem moc děkuji za všechny rady... :tumble:

(Aji je ta vysoká, kondoří zobák ten zkroucený nahoru a jalapeno, o kterém píšu, je to poslední, malé, povadlé)

77658

77659

77660

MartinS
Stálý člen
Příspěvky: 3588
Registrován: 15 čer 2014 19:44
Reputace: 3872
Obrázky: 0

Re: Vadnutí mladých rostlin a kroucení listů

Příspěvekod MartinS » 02 bře 2022 00:09

Prehnojene. Pokud tedy neni zespoda listu nejaky savy skudce

Therbon
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 01 bře 2022 21:59
Reputace: 0
Obrázky: 0

Re: Vadnutí mladých rostlin a kroucení listů

Příspěvekod Therbon » 02 bře 2022 17:52