Uplný začiatočník, rada ohaldom klíčenia na vate

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
madalucard
Nový člen
Reputace: 0
Obrázky: 0

Uplný začiatočník, rada ohaldom klíčenia na vate

Příspěvekod madalucard » 19 lis 2014 19:53

Zdravím, som úplný začiatočník v pestovaní. A hľadal som tu pár rád ako si vypestovať Trinidad moruga scorpion, ktorá mi ako tak zachutila, ale narázil som na pár háčikov na ktoré som nenašiel radu. Kúpil som si dva truhliky 60x17x10 cm 20617 aj zo samo zavlažovacou podložkou a substrát (na zeleninu ako mi odporučila predavačka). Ta moja paprička bola si dva týždne položena na poličke a rozrezaná a používal som ju do varenia. Potom som si povedal, že si ju vypestujem. Semiačka som vybral a dal sušiť a asi 10 som ich vybral položil na plastovú tácku kde mám vatu a nalial som tam vodu. A mám to položene na radiátore ktorý je viac menej skoro rovnako teplý odkedy nám začali kuriť na internate/koleji skoro 3 dni a stále nevidím žiadne zmeny ták vám tu píšem lebo nemám ani šajnu či to je dobre, či zle. 20616 Tie semiačka má príkrite aj zhora vlhkou vatou. Vopred ďakujem az odpovede :-)

MartinS
Stálý člen
Reputace: 4540

Re: Uplný začiatočník, rada ohaldom klíčenia na vate

Příspěvekod MartinS » 19 lis 2014 20:25

Ahoj. Jak dlouho ze to tam mas? 3 dny? Chinesky zacnou klicit vetsinou az po 2-4 tydnech :-D
To ale za predpokladu ze maji pro kliceni idelani podminky a to jeste pocitame se seminky s dobrou klicivosti.

Ted je spatna doba na zacatek pestovani, pokud neplanujes paprickam prisvecovat. Dny uz jsou kratke a pokud neco vyroste, bude to stat bez poradne svetla za nic.

Navic samozavlazovaci truhlik je na chilli naprosto nevhodny.
Zkus se vice porozhlednout po foru na nasbirat nejake informace.

TOM
Stálý člen
Reputace: 4

Příspěvekod TOM » 19 lis 2014 22:44

Tak jak vravi Martin, treba si trosku na zaciatku postudovat ohladom pestovania, teraz mas nato akurat idealne obdobie :)....

madalucard
Nový člen