Jak dál postupovat?

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
X-CHILLI
Nový člen
Reputace: 0
Obrázky: 0

Jak dál postupovat?

Příspěvekod X-CHILLI » 09 srp 2012 21:16

Zdravím všechny :wave: . Nejprve bych chtěl poděkovat, že je tu taková super komunita na chilli. Jsem začátečník, takže rady a zkušenosti jen vítám :thumbup:

Nafotil jsem pár fotek jak to vypadá s mým dílem a potřeboval bych pár rad co dělám špatně a jak to napravit či pozměnit, aby to vše fungovalo jak má :). Za hroznou kvalitu fotek se omlouvám :blush:

Zde mám květináč s 5ti Bishops Crown. Jsou napadeny škůdci Smutnice (Sciara) a listy jsou bledé a nevím čím to je. A taky mě zajímá jestli těch 5 kytek není na ten květináč moc.
[img=center]gallery/image.php?mode=thumbnail&album_ ... ge_id=9579[/img]

ta samá fotka bez blesku
[img=center]gallery/image.php?mode=thumbnail&album_ ... ge_id=9580[/img]

zde mám FATALII (blíže k vám) + HABANERO CHOCOLATE (zadní truhlík dvě kytky z prava) + BISHOP CROWN (zadní truhlík vlevo)
vůbec nerostou.
[img=center]gallery/image.php?mode=thumbnail&album_ ... ge_id=9582[/img]

V zadu v černém květináči je NAGA JOLOKIA, která taky neroste. V bílém květináči je buď FATALII nebo HABANERO
[img=center]gallery/image.php?mode=thumbnail&album_ ... ge_id=9584[/img]

A zde je celkový pohled na zahrádku :).
[img=center]gallery/image.php?mode=thumbnail&album_ ... ge_id=9585[/img]

Tohle používám na Smutnice (Sciara) ještě nevím jestli to zabere a jestli to neuškodí rostlinkám
[img=center]gallery/image.php?mode=thumbnail&album_ ... ge_id=9586[/img]

Asi důležité info co potřebujete vědět: