Jak začít pěstovat (se vším všudy)

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
Yuichiro
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 07 pro 2015 18:16
Reputace: 0
Obrázky: 0

Jak začít pěstovat (se vším všudy)

Příspěvekod Yuichiro » 07 pro 2015 18:36

ahoj, po několika letech degustace všech možných papriček jsem se rozhodl, že si taky zkusím něco vypěstovat, ale jsem totální začátečník, co o pěstování rostlin neví prakticky nic, takže mám pár dotazů, dost možná úplně triviálních:


- chtěl bych začít s Thanksgiving Chilli a Prairie Fire, protože pěstovat budu jen doma za oknem, v létě třeba na balkoně, ale chtěl bych takhle vypěstovat co možná nejpálivější odrůdy tím nejjednodušším způsobem. Nebo máte nějaké lepší typy? Habanero Bonda Ma Jacques bych takhle asi nevypěstoval, že? Respektive aby se to vůbec vyplatilo pěstovat..?

1.) . V čem nejlépe pěstovat? Prosím mějte na paměti, že to fakt bude "jen tak za oknem". Bude stačit klasický truhlík na parapet?

2.) Ideální zemina? Klasická z květinářství? Typ?

3.) Jaké přípravky v průběhu pěstování používat, čím hnojit (pokud je třeba), abych to nedohnojil? :D rád uvítám i konkrétnější postupy!!!

4.) Kdy zasadit? Leden, únor, už teď..?

5.) v případě nějakého dosvětlování, tak čím lze a jakým způsobem to provádět bez nutnosti kupovat nějaké speciální lampy atd.


Děkuju moc, uděláte-li si chvilku a odpovíte mi! :jalapeno:

Uživatelský avatar
OMO
Stálý člen
Příspěvky: 2195
Registrován: 03 říj 2012 19:03
Reputace: 3021
Obrázky: 0
Bydliště: Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak začít pěstovat (se vším všudy)

Příspěvekod OMO » 07 pro 2015 18:48

1) jakákoliv nádoba, platí zásada čím větší tím lepší.
2) Klasický substrát B. Pohledej na fóru konkrétní značku. Někde jsou klacky, někde číhají smutnice. Už se to tu řešilo.