Dotazy ohledně začínání

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
Aisengam
Nováček
Reputace: 0
Obrázky: 0

Dotazy ohledně začínání

Příspěvekod Aisengam » 25 kvě 2015 05:11

Zdravím, jelikož vážně uvažuji o tom, že začnu pěstovat chilli doma.... Mám na Vás moudřejší zde 2 otázky...

Řádově na kolik pěstování příjde?
Když jsem úplně totální laik, co všechno potřebuji na své první pěstování? Nejlépe by byl nějaký seznam :D

Děkuji předem za odpovědi :)

lobo
Stálý člen
Reputace: 2160

Re: Dotazy ohledně začínání

Příspěvekod lobo » 25 kvě 2015 08:16

To jsou tak nekonkretni otazky ze na to neni v podstate odpoved.
Kolik toho chces pestovat?
Jake odrudy chces pestovat?
Co to znamena doma? Okno? Balkon?
Z jakeho zdroje chces sehnat seminka? Nakup nebo dar od nekoho ?
Kak moc velky vynos si predstavujes?
Kolik ty sam si ochotny do toho nasypat financi?
Atd atd....

Doporucuji prolezt toto forum krizem krazem, venovat tu sberu informaci par hodin a jiste si udelas obrazek.
Vsechno je tu dopodrobna rozepsano jen nesmi byt clovek linej a hledat a cist.

Kendy
Moderátor
Reputace: 759

Příspěvekod Kendy » 25 kvě 2015 10:22

Aisengam píše:Zdravím, jelikož vážně uvažuji o tom, že začnu pěstovat chilli doma.... Mám na Vás moudřejší zde 2 otázky...

Řádově na kolik pěstování příjde?
Když jsem úplně totální laik, co všechno potřebuji na své první pěstování? Nejlépe by byl nějaký seznam :D
To je opravdu těžké.

Záleží třeba na tom, jak moc dokonalé chceš vytvořit rostlinám podmínky. Čím lepší podmínky, tím lepší úroda. Ale třeba nepotřebuješ úplně ideální podmínky a spokojíš se s nějakou průměrnou odrůdou.

Pokud si vybereš něco, co se dobře pěstuje. Nějaké annumky..

Tak jistě potřebuješ koupit semínka. To je pár desetikorun za jeden druh.