Foliovník začátečníka

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
Hjub1307
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 25 čer 2014 22:00
Reputace: 0
Obrázky: 0

Foliovník začátečníka

Příspěvekod Hjub1307 » 15 črc 2014 17:46

Zdravím,

jsem v pěstování chilli začátečník, ale celkem jsem tomu propadl. Proto mám pár dotazů. Na jaře jsem dostal od známé pár kytiček, vzhledem k tomu, že si pronajímám byt, kde není balkón, a všeobecně do něj slunce moc nesvítí zřídil jsem jim menší idnoor. Nakoupil jsem si ale další sazeničky a v práci(nemám kde jinde) jsem jim zařídíl menší foliovník - viz foto(omlovte kvalitu - mobil)

Odrudy - Habanero west indian yellow, Habanero salmon orange, Guajillo, Ancho, Chipotle

- hnojím Fish mixem, v tuto chvíli se na nich začínají objevovat první plody, takže mě zajíma, jestli nemám změnit hnojivo a jak často mám hnojit.

- na starších rostlinách už jsou květy a někde i plody, ale rostliny se mi zdají malé, někde jsem tu četl, že je potřeba první květy odstříhnout, aby rostlina více vyrostla. Má cenu abych to dělal jěště teď?

- Na jedné z menších sazenic se jeden list otáčí nahoru a je celý zvrásčelý, a na větší sazenici je na určitých místech stonek celý černý - čím je to způsobeno?

- mám možnost nakoupit 10ti centimetrové sazeničky. Myslíte, že z nich něco sklidím, když jim udělám podobný foliovník?

Předem děkuji za odpovědi

18784
18785
18788
18789
18790

TOM
Stálý člen
Příspěvky: 191
Registrován: 02 úno 2014 11:45
Reputace: 4
Obrázky: 0
Bydliště: Slovenská republika

Re: Foliovník začátečníka

Příspěvekod TOM » 15 črc 2014 21:55

Zaujimave riesenie minifoliovnika :thumbup: , velice napadite.

nech sa dari

Uživatelský avatar
chilli-max
Stálý člen
Příspěvky: 963
Registrován: 31 črc 2013 20:54
Reputace: 4
Obrázky: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Foliovník začátečníka

Příspěvekod chilli-max » 15 črc 2014 22:51

jo jo ...super nápad s paletou.
http://www.foto-tapety.cz

MartinS
Stálý člen
Příspěvky: 3590
Registrován: 15 čer 2014 19:44