Pozdrav z Litvínova

Vaše koníčky, krom pěstování chilli :tiphat:
fotojakes
Nový člen
Reputace: 0
Obrázky: 0

Pozdrav z Litvínova

Příspěvekod fotojakes » 27 led 2014 10:41

Zdravím milovníky chilli,

V pěstování chilli jsem začátečník, loni jsem měl tři rostliny ze kterých bylo pár papriček a vím, že jsem udělal haldu chyb, ale těm bych se chtěl s vaší pomocí vyhnout.

Už mám nakoupena nějaká semínka vhodná pro pěstování za oknem, ale potřebuji vyřešit problém s předpěstováním. Bydlím v cihlovém baráku vytápěným krbovkami, takže přes zimu tu mám většinou 15-18°C, když topím delší dobu v kuse, tak přes 22°c, ale pokud někam odjedu, po návratu není problém i pod 10°C. Je pro to klíčení a počáteční růst opravdu tak důležitá teplota 25-30°C? Tuším, že ano, tak bych potřeboval nějaké řešení jak toho dosáhnout, ale zas aby to nežralo stabilně velké množství energie:-) V době svícení by se pěstební prostor asi prohřál na požadovanou teplotu, ale po zhasnutí světla by se ochladil na pokojovou teplotu, budou tyto noční poklesy teplot vadit?

Díky za případné rady.

Dr.Pedr
Stálý člen
Reputace: 159

Re: Pozdrav z Litvínova

Příspěvekod Dr.Pedr » 27 led 2014 11:01

Nazdar kamaráde...no 10 C pro výsev chilli paprik ....to můžeš semínka rovnou vyhodit z okna...pokud dáváš semínka klíčit tak světlo není třeba...svítí se až rostlinka vyhodí mateční lístky...ve tvém případě bych zakoupil minipařník vyhřívaný....
Ať pálí...
:tiphat:

https://www.growgarden.cz/potreby-pro-r ... ilaci.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.growshopkolin.cz/skleniky/90 ... pkami.html" onclick="window.open(this.href);return false;

fotojakes
Nový člen

Příspěvekod fotojakes » 27 led 2014 11:24

Dr.Pedr píše:Nazdar kamaráde...no 10 C pro výsev chilli paprik ....to můžeš semínka rovnou vyhodit z okna...pokud dáváš semínka klíčit tak světlo není třeba...svítí se až rostlinka vyhodí mateční lístky...ve tvém případě bych zakoupil minipařník vyhřívaný....
Ať pálí...
:tiphat: