palito

Vaše koníčky, krom pěstování chilli :tiphat:
palito
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 27 úno 2016 12:40
Reputace: 0
Obrázky: 0

palito

Příspěvekod palito » 10 bře 2016 17:45

Ahoj všetkým chilli maniakom. :tiphat:

pár info o mne: chilli milujem, kedysi som dokonca nejaké jednoduché a menej pálivé papričky pestoval, ale to bolo bez akýchkoľvek znalostí ( ani som netušil aká je to odroda) a s nízkou úrodou. Čiže som absolútny začiatočník a po prečítaní niektorých častí tohoto fóra som sa rozhodol že to skúsim. Budem naozaj vďačný za každú vašu radu a pomoc. Bývam v Bratislave v klasickom paneláku s oknami smer západ, juhozápad. Nemám inú možnosť a tak som zvolil výsadbu na okne. Semienka som nakúpil na seminka-chilli.cz v tejto zostave:

1, Habanero Red
2, Carolina Reaper
3, Trinidad Scorpion Moruga yellow
4, Aribibi Gusano
5, Habanero Bouda Jacques
6, 7 Pot White
7, 7 Pot Trinidad Yellow
8, Italian Pepperoncini

Z každého som dal po 5 kusov, že keby nevyšlo. Sadil som 14.2. Tak mi držte palce nech tie rastlinky porastú. Prajem všetkým krásny deň.

Uživatelský avatar
franco
Stálý člen
Příspěvky: 255
Registrován: 13 led 2016 14:14
Reputace: 134
Obrázky: 0
Bydliště: Villa Fudemus

Re: palito

Příspěvekod franco » 10 bře 2016 18:10

Ahoj a vitaj :-)
Výber máš dobrý, len sa mi nezdá to množstvo. 40rastlín je dosť na panelák, keď každú rastlinku zasadíš do 5-10litrového kochlíka, budeš mať na to miesto?

Uživatelský avatar
lobo
Stálý člen
Příspěvky: 2156
Registrován: 30 srp 2013 19:52
Reputace: 2160
Obrázky: 0

Re: palito

Příspěvekod lobo » 10 bře 2016 19:05

Vitam te tu, na to ze budes pestovat za oknem sis nevybral moc vhodne odrudu vsechno to jsou potencialne velike kere kterym se za oknem nebude moc libit

Uživatelský avatar
Erben61
Stálý člen
Příspěvky: 2405
Registrován: 12 zář 2014 16:32
Reputace: 5228
Obrázky: 0
Bydliště: Plzeň

Re: palito

Příspěvekod Erben61 » 10 bře 2016 20:52