Správné osvětlení sazenic

Použití osvětlení při indoorovém pěstování / předpěstování
Messiah
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 18 led 2016 14:36
Reputace: 0
Obrázky: 0

Správné osvětlení sazenic

Příspěvekod Messiah » 20 led 2016 09:51

Ahoj Všem,

ačkoliv jsem absolutní začátečník v předpěstování sazenic pod umělým světlem, jsem aktuálně donucen vznést na zde přítomné, zkušenější „paprikáře“ dotaz ohledně pěstování sazenic pod zářivkami (konkrétně pod těmito - http://www.nbb.cz/lt-36w-t8-079-fleurlicht-narva-d804 ). Dotaz spočívá v tom, jestli postačí tyto dvě zářivky na předpěstování 50 sazenic v půllitrových kelímcích do doby, než půjde chilli prdět do hlíny na zahradě. Jakou plochu je vůbec možné těmito zářivkami osvítit ?
Dále bych chtěl podotknout, že hodlám sazenice pěstovat úplně mimo okno, které mám bohužel situované na západ.

Díky za vyjasnění a chilli zdar.

Uživatelský avatar
Vasjis
Stálý člen
Příspěvky: 1333
Registrován: 26 úno 2015 08:21
Reputace: 490
Obrázky: 0
Bydliště: České Budějovice

Re: Správné osvětlení sazenic

Příspěvekod Vasjis » 20 led 2016 10:02

Čau na 50 kytek ti to bude stačit úplně v pohodě ale volil bych spíš variantu biovital ta je pro předpěstování nejvhodnější a prý i nejkvalitnější co jim můžeš dopřát takže bych to spíš viděl na tohle http://www.nbb.cz/lt-36w-958-t8-biovital-narva-d684 :tiphat:

Messiah
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 18 led 2016 14:36
Reputace: 0
Obrázky: 0

Re: Správné osvětlení sazenic

Příspěvekod Messiah » 20 led 2016 10:53

Dobře, díky a co se týče typu trubice tak dám tedy na tvoje doporučení.