Ale já nejsem žádný odborník..

Jen že svých zkušeností můžu říct že sem z toho měl větší obavy.. Po studování netu a pak praxe byla k mému štěstí jiná...

A já mám teprv natřený laťe na growbox (nemám ještě tmel
Ahoj,děkuju za přivítání. ;-) Mam v planu konce prosinca..kliceni a predpest bude v boxu 80x80x40..Jinak mam este dotaz..v prvnim prispevku mam nazev Parnicku-o takovy set..jsou k tomu 24ks takove houby-neco jak jiffi..pak jsou k tomu 2x gely a skalpel.Jenze vse je v anglickem jazyce a ja anglicky neumim.Je tu nekdo kdo ma s timto mediem+gelama zkusenosti? Popripade stimto parnikovym setem? Děkuji ;-)
Ehm, no... To bude asi nějaká HI-TECH metoda klíčení. S tím ti neporadím. Tady to pícháme do země a ten kdo chce být jó exotický tak do vaty. Největší borci to šoupnou do sáčku. Asi jsme moc staří...Pasho píše: ↑13 pro 2017 01:30Ahoj,děkuju za přivítání. ;-) Mam v planu konce prosinca..kliceni a predpest bude v boxu 80x80x40..Jinak mam este dotaz..v prvnim prispevku mam nazev Parnicku-o takovy set..jsou k tomu 24ks takove houby-neco jak jiffi..pak jsou k tomu 2x gely a skalpel.Jenze vse je v anglickem jazyce a ja anglicky neumim.Je tu nekdo kdo ma s timto mediem+gelama zkusenosti? Popripade stimto parnikovym setem? Děkuji ;-)