"Grow It" chilli na koleji

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
MarK
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 04 čer 2011 17:02
Reputace: 0
Obrázky: 0
Bydliště: Wien / Praha

"Grow It" chilli na koleji

Příspěvekod MarK » 06 čer 2011 22:59

Předně: jsem fakt začátečník, tak se mi moc nesmějte :)

Dostal jsem darem sadu Grow It s pěti odrůdami po pěti semenech.

Obrázek

Bohužel, můj hlavní problém je, že se pokouším udržet je při životě na koleji, kde holt čas od času nejsem. Během doby poslední nepřítomnosti mi pochcípala asi polovina rostlinek (místní "uklízečka" se na zalévání tentokrát vyprdla). Dal jsem s pomocí průhledného igelitového pytle dohromady alespoň improvizované pařeniště, abych se tam vláha lépe udržela, ale nerad bych zas, aby to celé zplesnivělo bez pravidelného větrání.
Mám nějaké lepší možnosti, jak za těchto improvizovaných podmínek pěstovat?

Předem díky za rady ;)

Uživatelský avatar
zrizenec
Stálý člen
Příspěvky: 63
Registrován: 02 čer 2011 14:48
Reputace: 3
Obrázky: 0

Re: "Grow It" chilli na koleji

Příspěvekod zrizenec » 07 čer 2011 09:03

Nejjednodusi (zaroven ne uplne idealni) ale funkcni zpusob jak to levne vyresit je, ze koupis takovy ty knoty, vypadaj jak do petrolejky, prostrcis je spodem kvetinace aby ve hline bylo aspon 5cm knotu. Kvetnik postavis na nejakej rost, tak aby moch knot volne viset ze spoda kvetinace. No ted uz staci jenom druhej konec knotu namocit do naky nadoby s vodou(kybl, skopek, hrnec, pet lahev taky funguje). Zadny cerpadla, ani kolej baby, vzlinavost paprikam staci. Jenom pozor at ti ta voda nezacne zit vlastnim zivotem. Po cca tejdnu je zapotrebi vodu vymenit. Jinak se zacne delat zabinec. Jinak hodne zdaru a ukaz nam nakou vlastni fotku ;-)

MarK
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 04 čer 2011 17:02
Reputace: 0
Obrázky: 0
Bydliště: Wien / Praha

Re: "Grow It" chilli na koleji

Příspěvekod MarK » 07 čer 2011 15:39