Předčasné kvetení

Ptejte se na dotazy ohledně rostlin a plodů
Metter
Nový člen
Reputace: 0
Obrázky: 0

Předčasné kvetení

Příspěvekod Metter » 23 dub 2016 18:38

Zdravím všechny pěstitele. Jsem začátečník a momentálně řeším 2 problémy. Mám zasazeno několik rostlin Manzano rocoto red a Bolivian Rainbow a už teď začínají nasazovat na květ. U Jedné duhovky jsem se pokusil poupata ostříhat, ale už se objevují další. A rocotky se zbláznily taky.. Otázka je, jestli ostříhavat dál, nebo je nechat s tím, že dál porostou?? A druhá věc se týká žloutnutí listů-nejprve se objevují miniaturní žluté flíčky, které postupně hnědnou, až list odumře úplně. Odumírají jen spodní listy,ale začínající fleky jsou vidět už i na vrchních patrech.. Nepřelívám, hnojím Krystalonem a žádný šok ze sluníčka se nekonal.. Za rady díky :thanx:
29943
29944
29945
29946
29947

JurassicChilli
Stálý člen
Reputace: 583

Re: Předčasné kvetení

Příspěvekod JurassicChilli » 23 dub 2016 18:57

Už je koniec apríla a teda pomerne dostatok svetla a tepla, takže ja by som už kvety nestrihal. Keď tak rastlina ich zhodí sama ak sa na plodenie ešte nebude cítiť.
Žlté fľaky medzi žilnatinou listu sú s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobené nedostatkom horčíka, takže by malo pomôcť pohnojenie rastlín horečnatým hnojivom.

Metter
Nový člen

Příspěvekod Metter » 24 dub 2016 19:51

OK, stříhat je tedy už nebudu. Bál jsem se, aby nevykvetly, neudělaly 3 papričky a šmitec.. Chystám pro ně 10l květináče, tak bych rád aby vyrostly v trošku větší keříky a využily ubytovací kapacitu. Chápu tedy dobře, že chilli i když kvete, tak při tom pořád pokračuje v růstu?

Tea Racer
Stálý člen
Reputace: 9615
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tea Racer » 24 dub 2016 21:15

Ano, ikdyž kvete, dále roste. Není to tak, že kvete, prestane růst a konec :-)

MartinS
Stálý člen
Reputace: 4534

Příspěvekod MartinS » 25 dub 2016 13:44