Co s prvními květy?

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
mglaedr
Stálý člen
Příspěvky: 69
Registrován: 12 zář 2014 18:51
Reputace: 0
Obrázky: 0

Co s prvními květy?

Příspěvekod mglaedr » 08 kvě 2015 18:28

Zdravím,
hned na začátku musím říct, že jsem uplny laik, tenhle rok si chilli doma pěstuju poprvé. Zatím to pěstuju asi měsíc, možné trochu déle. Mám ale problém, protože mi chilli začlo nasazovat pupeny květů a kamarád mi tvrdí, že to mám odlámat. Na internetu jsem taky podobné věci četl, ale radši se chci zeptat ještě tady. Je jich docela dost, ale ten uprostřed (na obrázku) vypadá zatím největší. Jde o thanksgiving chilli.

23476

23475

Uživatelský avatar
gandalf
Stálý člen
Příspěvky: 2130
Registrován: 20 srp 2011 19:49
Reputace: 2442
Obrázky: 0
Bydliště: Netolice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co s prvními květy?

Příspěvekod gandalf » 08 kvě 2015 19:10

Olámat. Kytky zesílí.

Uživatelský avatar
Zděnda-Z-Javecu
Stálý člen
Příspěvky: 101
Registrován: 18 úno 2014 13:03
Reputace: 7
Obrázky: 0

Re: Co s prvními květy?

Příspěvekod Zděnda-Z-Javecu » 08 kvě 2015 19:34

Potvrzuju, už je otrhávám skoro měsíc a ještě tak do konce května otrhávat budu, aby se rostliny soustředily na růst a nenechaly se rozptylovat kvetením a vytvářením plodů ;-)
Co shoří, neshnije...

MartinS
Stálý člen
Příspěvky: 3588
Registrován: 15 čer 2014 19:44
Reputace: 3872
Obrázky: 0

Re: Co s prvními květy?

Příspěvekod MartinS » 08 kvě 2015 21:26

Ja prvnich par ustipal, ale na ostatni uz kaslu. Kytky ktere maji pupeny uz jsou pres 30cm vysoke a ty co jeste nekvetou jsou zase jeste prilis male(vyklicily pozde) :-)
Minulej rok jsem stipal do konce Kvetna, ale letos na to nejak nemam silu, uvidime nakonec jak se rostlinky rozjedou.
Treba cheiro roxa jsem stipl prvni, pak dva na rozdvojenych, pak dalsi dva na obouch rozdvojenich... a ted uz na to pecu i kdyz ma asi dalsich asi 20 pupenu a asi 3 kvety.