Zastříhávání květů

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
Darth Vader
Nový člen
Reputace: 0
Obrázky: 0

Zastříhávání květů

Příspěvekod Darth Vader » 25 bře 2015 15:24

Zdravím,
tak mi moje rostlinky začaly po 2 měsících kvést. Skoro všechny se mají k světu, nejvyšší už má cca 25 cm na výšku. Všechny se ale začínají větvit a objevují se první květy. Jsem začátečník, jde o můj první pokus s chilli. Někde jsem četl, že je fajn tyhle první květy zastříhávat/vyštípávat. Rád bych se zeptal na tři věci:
1) V jaké velikosti ty květy dávat pryč? Tj. hned, když je objevím, nebo je mám trochu nechat odrůst?
2) V jakém místě zastřihovat? Asi co nejblíže ke stonku, že?
3) Jak dlouho to dělat? Tj. např. do jaké výšky rostliny atd.?

Možná řeším blbosti, vím, ale za optání nic nedám. Každopádně díky za odpovědi! :)

OMO
Stálý člen
Reputace: 3123
Kontaktovat uživatele:

Re: Zastříhávání květů

Příspěvekod OMO » 25 bře 2015 15:44

Darth Vader píše:Zdravím,
tak mi moje rostlinky začaly po 2 měsících kvést. Skoro všechny se mají k světu, nejvyšší už má cca 25 cm na výšku. Všechny se ale začínají větvit a objevují se první květy. Jsem začátečník, jde o můj první pokus s chilli. Někde jsem četl, že je fajn tyhle první květy zastříhávat/vyštípávat. Rád bych se zeptal na tři věci:
1) V jaké velikosti ty květy dávat pryč? Tj. hned, když je objevím, nebo je mám trochu nechat odrůst?
2) V jakém místě zastřihovat? Asi co nejblíže ke stonku, že?
3) Jak dlouho to dělat? Tj. např. do jaké výšky rostliny atd.?

Možná řeším blbosti, vím, ale za optání nic nedám. Každopádně díky za odpovědi! :)
1) V jaké velikosti ty květy dávat pryč? Tj. hned, když je objevím, nebo je mám trochu nechat odrůst? to je fuk, čím dřív tím líp, protože to oslabuje rostlinu

2) V jakém místě zastřihovat? Asi co nejblíže ke stonku, že? Ano, ale když se netrefíš, ten zbyteček pak stejně sám odpadne