problemy klíčení

laonid
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 04 dub 2015 22:47
Reputace: 0
Obrázky: 0

problemy klíčení

Příspěvekod laonid » 08 dub 2015 13:17

Zdravim.Jsem začátečník a před týdnem jsem si koupil 2 odrudy tohoto rodu a do teď žádná venku.Nevíte někdo ideální teplotu pro klíčení tohoto rodu ?popřípadě jak napomůžu co nejvic k vyklíčení

Uživatelský avatar
vavy.p
Stálý člen
Příspěvky: 457
Registrován: 13 úno 2014 17:18
Reputace: 4
Obrázky: 0
Bydliště: Velká Bíteš
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy klíčení

Příspěvekod vavy.p » 08 dub 2015 13:28

Ahoj budoucí plechová hubo.... za A ... než položíš otázku čti. ... za B..... nevím co je to tohoto rodu.. za C teplota 26-30°C vlhkost více než 80% není nutné světlo.
Jinak klíčení muže trvat i 4-6 týdnů
Ať pali

Uživatelský avatar
OMO
Stálý člen
Příspěvky: 2195
Registrován: 03 říj 2012 19:03
Reputace: 3021
Obrázky: 0
Bydliště: Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy klíčení

Příspěvekod OMO » 08 dub 2015 14:47

Asi myslí Capsicum Annuum viz kategorie otázky. Ono záleží na konkrétní odrůdě a stáří semen. Obecně anumky jsou nejmíň náročné na klíčení (7-10 dní), ale radši bych se držel toho co psal Vavy.p
Life Is Too Short for Mild Hot Sauce

Uživatelský avatar
vavy.p
Stálý člen
Příspěvky: 457
Registrován: 13 úno 2014 17:18
Reputace: 4
Obrázky: 0
Bydliště: Velká Bíteš
Kontaktovat uživatele:

Re: problemy klíčení

Příspěvekod vavy.p » 08 dub 2015 15:00

OMO píše:Asi myslí Capsicum Annuum viz kategorie otázky. Ono záleží na konkrétní odrůdě a stáří semen. Obecně anumky jsou nejmíň náročné na klíčení (7-10 dní), ale radši bych se držel toho co psal Vavy.p

Dík toho jsem si na telefonu nevšiml. .... v tom případe mas pravdu , klidne bych jim dal i 4 týdny.

Uživatelský avatar
Vasjis
Stálý člen
Příspěvky: 1333
Registrován: 26 úno 2015 08:21
Reputace: 490
Obrázky: 0
Bydliště: České Budějovice

Re: problemy klíčení

Příspěvekod Vasjis » 08 dub 2015 15:10