Zastřihávání

Ptejte se vše kolem semen a sazenic
Johny004
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 27 dub 2014 12:11
Reputace: 1
Obrázky: 0

Zastřihávání

Příspěvekod Johny004 » 27 dub 2014 12:14

Ahoj, v tomhle oboru jsem nováček. Chci se zeptat, když dám do truhlíku za okno 2-3 kytky, tak jestli je můžu zastřihávat aby moc nerostly, ale aby udělaly dejme tomu takovej keřík. Bylo by to kvůli místu, protože ho moc na pěstování není. Odrůdu vám taky neřeknu, semínka mám od kamaráda. Ale plody vypadají jako Jalapeňo, jen štíhlejsí a delší. Díky

Uživatelský avatar
proki73
Moderátor
Příspěvky: 909
Registrován: 03 dub 2013 22:00
Reputace: 36
Obrázky: 0

Re: Zastřihávání

Příspěvekod proki73 » 27 dub 2014 13:31

nevím nevím podle mě je to hloupost pokud chceš pěstovat v truhlíkách tak musíš mít i odpovídající odrudu ale i jalapena jdou v truhlíku doporučuji nic nestříhat a nech to rust pokud je odruda velká tak stím nic neuděláš a poku to toho budeš zasahovat tak tomu ublížíš

Uživatelský avatar
pajus
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 27 bře 2014 18:40
Reputace: 0
Obrázky: 0

Re: Zastřihávání

Příspěvekod pajus » 27 dub 2014 15:45

Predpokladam, ze mas malo mista a proto chces, aby byla rostlina co nejkosatejsi a na malem prostoru bylo co nejvice plodu. Je to tezko rict, zalezi na odrude a druhu. Jak uz bylo receno: Pokud je odruda velka, tak tomu spise ublizis. Snazit se udelat mrnousky z neceho co dorusta metr a pul je dost velky zasah.

Zastrihavani se mi osvedcilo spis na Chinese nez na Annuum. Nicmene tedka se zkousim starat o jednu Cayenne Yellow, kterou peclive zastrihavam a delam s ni take LST. Prave pro to, abych mel na malem prostoru co nejvice plodu. A vypada daleko lepe nez jeji kolegyne, kterou nechavam rust bez zasahu.