Nazdar železné huby :)

Vaše koníčky, krom pěstování chilli :tiphat:
Belqo
Nový člen
Reputace: 0
Obrázky: 0

Nazdar železné huby :)

Příspěvekod Belqo » 05 lis 2013 19:09

Zdravím všetkých milovníko pekla v ústach,

moje meno je Miro, mám 23 a študujem v Košiciach.. pálivé jedlá som nikdy nemal rád, až dokým som pred pol rokom nezačal chudnúť a chilli papričky (a všetko pálivé) je na chudnutie ideálne. A zachutilo mi..

Tak som sa rozhodol, že sa k Vám pridám aj ja a v najbližšej sezóne si zasadím pár rastliniek aj ja, v byte.. už mám kúpené Bird's Eye (Thai Hot), Habanero baby red, Habanero red, Habanero yellow, Habanero orange a Habanero red savina.

Ako som už niekde spomínal, v pestovaní čohokoľvek som amatér a vyschol mi aj kaktus :thumbup: Chilli beriem ale vážne a tak Vás budem zasypávať množstvom otázok :)

Nech páli :firychil:

stalker251
Stálý člen
Reputace: 18

Re: Nazdar železné huby :)

Příspěvekod stalker251 » 08 lis 2013 00:58

Vitaj , čili zdar :tiphat:
http://www.youtube.com/user/stalker2512?feature=mhee" onclick="window.open(this.href);return false;

bremic
Stálý člen
Reputace: 3

Příspěvekod bremic » 08 lis 2013 14:58

Hoi :tiphat:

dango
Nový člen

Příspěvekod dango » 13 lis 2013 22:36

ahoj,

tiez som v kosiciach a ako pooberam svoje naga bhut jolokie, planoval som ich vyhodit. ak chces, za odvoz ti ich darujem hned, ako oberiem posledne plody. mam 5 rastlin a bud.rok sa budem stahovat (nechce sa mi aj s rastlinami). cize, ak si ich chces prezimovat, ozvi sa

habunda
Nováček

Příspěvekod habunda » 18 lis 2013 13:04