Zdar z regionu razoviteho

Vaše koníčky, krom pěstování chilli :tiphat:
Uživatelský avatar
Jackylle
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 13 říj 2021 21:40
Reputace: 15
Obrázky: 0
Bydliště: Ostrava

Zdar z regionu razoviteho

Příspěvekod Jackylle » 13 říj 2021 22:08

Ahoj,
všechny zdravím a přeju tisíce tisíců jednotek pálivosti vašim výpěstkům.
Jsem úplný začátečník, tedy letos jsem poprvé z darovaných semínek vypěstovala hromadu sazenic, kterým se mi podařilo najít milující domovy u kolegů a přátel.
Moje rostliny bojují s nepřízní letošního počasí na drsném severu, ač chráněny foliovníkem a maximálně opečovávány, dlouho jim trvalo než zabraly šponu a teď, když už téměř sněží, se snaží dozrávat.
Část už je sklizena a ve snaze najít co s nimi dále, krom obligátního sušení, jsme narazila na toto utěšeně pálivé fórum.
Napřed se vrhnu na recepty, než nadejde další vegetační sezóna a studium návodů správného pěstění.

Jiné koníčky... koníčci, autíčka.

:chilli11:
Jackylle
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Baron z Žop
Stálý člen
Příspěvky: 1365
Registrován: 09 srp 2012 18:40
Reputace: 3318
Obrázky: 0
Bydliště: Žopy

Re: Zdar z regionu razoviteho

Příspěvekod Baron z Žop » 14 říj 2021 09:13

:tiphat: Ja tož vitaj Koňařko :horse: ... Čti a samostudium je nejlepší příprava před vlastním výsevem a pak to už bude brnkačka! Tak ať se daří... :chilli11:

Uživatelský avatar
Tea Racer
Stálý člen
Příspěvky: 5414
Registrován: 17 dub 2016 11:00
Reputace: 9082
Obrázky: 0
Bydliště: Šumava, u Lipna 775 m n. m.
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdar z regionu razoviteho

Příspěvekod Tea Racer » 14 říj 2021 09:54

Ahoj, vítej. Budeme rádi za nějaké foto tvých rostlin.

Uživatelský avatar
Jackylle
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 13 říj 2021 21:40
Reputace: 15
Obrázky: 0
Bydliště: Ostrava

Re: Zdar z regionu razoviteho

Příspěvekod Jackylle » 18 říj 2021 22:09