žloutnutí a opadání listů :(

Ptejte se na dotazy ohledně rostlin a plodů
mmmttzy
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 07 čer 2018 19:04
Reputace: 0
Obrázky: 0

žloutnutí a opadání listů :(

Příspěvekod mmmttzy » 07 čer 2018 19:30

Zdravím všechny chilli nadšence. potřeboval bych radu od zkušených, jsem začátečník. Mám tři druhy, trinidad morouga scorpio, ring of fire a chinese multicolour. Problém mám pouze s Ring of fire, rostlina má cca 30-35 cm, začali mi žloutnout listy a některé už odpadly. Zkoušel jsem více zalévat i méně zalévat. Substrát je určený pro papriky lehce promíchaný s kravským hnojem, snažím se vyvarovat kdejaké chemii. Ve vyšších patrech jsou listy ok a nějak se oproti ostatním odrůdám pozastavil růst. viz foto 48316
Dík za radu :)

petr.polasek
Stálý člen
Příspěvky: 1727
Registrován: 21 pro 2016 12:53
Reputace: 2904
Obrázky: 0
Bydliště: Tlustovousy
Kontaktovat uživatele:

Re: žloutnutí a opadání listů :(

Příspěvekod petr.polasek » 07 čer 2018 22:04

Zatím kytky nech, aby se rozjely, pak uvidíme co s tím dál. Podle mě s tím problém nebude; postranní výhonky se rozjedou a vznikne pěkný keřík.

Uživatelský avatar
JurassicChilli
Stálý člen
Příspěvky: 920
Registrován: 26 úno 2016 14:23
Reputace: 583
Obrázky: 0

Re: žloutnutí a opadání listů :(

Příspěvekod JurassicChilli » 07 čer 2018 22:41

Keďže ti padajú staré listy, tak by som to pripisoval slabej výžive. Nepíšeš kedy si presadzoval do finálnych nádob a ani koľko si dal kravského hnoja. Ak si presadzoval už dávno a dal len trochu hnoja, tak je možné, že živiny sú už minuté a je potrebné prihnojiť.

Kendy
Moderátor
Příspěvky: 2195
Registrován: 05 kvě 2015 13:46
Reputace: 759
Obrázky: 0

Re: žloutnutí a opadání listů :(

Příspěvekod Kendy » 08 čer 2018 08:59

Dával jsi do předhnojeného substrátu? Asi ano, ale radši se ptám. Kdy jsi je tma přesadil?

Tím kravským hnojem myslíš granulát, nebo opravdu čerstvý kravský hnůj? Kolik a kdy jsi ho tam dal?