Co pěstuji a co na to říkáte? (peppa orangina)

Ptejte se na dotazy ohledně rostlin a plodů
Mrproper
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05 črc 2015 19:56
Reputace: 0
Obrázky: 0

Co pěstuji a co na to říkáte? (peppa orangina)

Příspěvekod Mrproper » 05 črc 2015 20:33

Zdravím všechny,

jsem začátečník a chtěl jsem si vypěstovat pár chilli na balkoně, tak jsem pobral co jsem sehnal a koupil semínka Peppa Orangina.

kdybyste někdo věděl co to vlastně pěstuju uvítám jákýkoli komentář.
taky bych se chtěl zeptat co si myslíte o vzhledu, ta Peppa Orangina vypadá slibně ale ty dvě ostatní zatím nevím,

ta největší je z lonska, a ta nejmenší je sázená letos déle, takže teprve začíná.

24893
24894
24895
24896

Uživatelský avatar
BlueShark
Stálý člen
Příspěvky: 1139
Registrován: 18 zář 2014 07:49
Reputace: 252
Obrázky: 0

Re: Co pěstuji a co na to říkáte? (peppa orangina)

Příspěvekod BlueShark » 05 črc 2015 21:14

Těžko říct co to je, asi až dle barev pak, ani jedno co mám z okrasek tomu podobné není a těžko máš sibiřské domácí :-)
Jinak Peppu pěstuju, mám semínka od Colostomizera, mrkni do mé galerie, mám ji o maličko vepředu, ale o moc ne :-)
Myslím si však, že bys jim měl dopřát sólo květníky, prosím :-) Půjdou líp a víc plodů. Takhle si budou stínit, páč se teprve rozrostou...
Dokud nemaj kořeny úplně skrz sebe, odděl je :-)

Mrproper
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05 črc 2015 19:56
Reputace: 0
Obrázky: 0

Re: Co pěstuji a co na to říkáte? (peppa orangina)

Příspěvekod Mrproper » 05 črc 2015 21:43

No já je právě měl v menších po jednom a dal jsem je do velkýho květináče aby měli víc místa pro kořeny, nemám moc kam dávat, zase nechci mít půlku balkonu papriček.... tak snad to letos takhle vydrží a příští rok už budou na zahradě...
jinak ty dvě větší už maj tuhle velikost pěknou chvíli a nevypadaj že by se jim ještě chtělo růst do výšky/šířky....
ale je pravda že dost květů mi odpadá takže by asi využili trochu víc místa.... ale bohužel to nevyjde.

každopádně díky