Pomoc s výběrem

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
maxififa
Nový člen
Reputace: 0
Obrázky: 0

Pomoc s výběrem

Příspěvekod maxififa » 18 dub 2014 11:06

Zdravím všechny nadšené pěstitele! :tiphat:
Nedávno jsem se dostal na setkání pěstitelů chilli v restauraci El Toro a zřejmě jsem se zamiloval do chilli papriček :thumbup: Jsem ale bohužel jen začátečník a proto bych chtěl poprosit vás, zdatné a zkušené pěstitelé, aby jste mi poradili s výběrem papriček. Objednávám z webu seminka-chilli.cz a chtěl jsem především papričky s pálivostí MAX 350 000 SHU , aby také měli svou osobitou chuť a vzhledem k tomu že jsem propásl čas sázení tak i papričky schopné být doma nebo na balkóně (zahradu s fóliovníky mám k dispozici). Co jsem zatím našel:
Border
Habanero Orange
Squash Jamaican Yellow
Devils Tongue Yellow
Peito de Moca
Aji Bubba
Anaheim
Monkey Face Yellow

Jsou tyto odrůdy vhodné? Jak a do čeho je mám nasadit? Kdy a do čeho je mám přesadit? a jak zalévat? :dunno:
Za každou pomoc budu velice vděčný
Díky moc! :thanx:

proki73
Moderátor
Reputace: 36

Re: Pomoc s výběrem

Příspěvekod proki73 » 18 dub 2014 17:40