Rybář Omela

Vaše koníčky, krom pěstování chilli :tiphat:
Uživatelský avatar
Omela
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 05 úno 2020 07:37
Reputace: 9
Obrázky: 0

Rybář Omela

Příspěvekod Omela » 05 úno 2020 18:03

Zdravíčko všichni nadšenci!

V pěstování chilli jsem nováček a toto bude má první sezona. Zřejmě nebudu pěstovat z důvodu, z jakého pěstuje převážná většina z vás tady. Pálivé jídla jím pouze zřídka, nicméně se chystám si vypěstovat své vlastní papričky kvůli koření. K čemu, když ho poté nepoužiji do vlastního jídla?

Použiji ho na výrobu krmení na ryby! :dunno: Ryby mají vybíravé chutě a pálivé jim velmi často chutná. Jelikož jsme podobné krmení už dělali z Thajského koření, které mělo 400 000 SHU a bylo poměrně dost úspěšné, rozhodl jsem se zasadit Carolina Reaper. Dvanáct semínek je již vysazeno a musím říct, že sledovat, jak mi první vyklíčilo, byl parádní zážitek a velice mě to chytlo. Proto plánuji zasadit jiné druhy.

Mohli byste mi doporučit nějaké papričky, které mají ve své chuti nějaký ovocný nádech a nejsou příliš náročné na pěstování?

Přikládám foto kapříka, který je stejný nadšenec do pálivého jako vy. :naga:

63152

petr.polasek
Stálý člen
Příspěvky: 1727
Registrován: 21 pro 2016 12:53
Reputace: 2904
Obrázky: 0
Bydliště: Tlustovousy
Kontaktovat uživatele:

Re: Rybář Omela

Příspěvekod petr.polasek » 05 úno 2020 18:17

Tak na ryby kapsaicin nepůsobí (jen na savce), jde zde spíš o chuť. Každopádně vítej zde na fóru; pěstovat chilli pro ryby, to jsme tu ještě neměli. Každopádně ovocné tóny v chuti mají odrůdy C. Baccatum, tyto jsou velmi chutné, myslím, že bys jimi nepohrdl ani ty. Každopádně ať to roste, spoustu inspirace najdeš v našich galeriích. A spousta z nás pěstuje i sladké papriky, rajčata a jiné plodiny. Určitě si něco vybereš i do svého jídelníčku :tiphat:

Uživatelský avatar
Omela
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 05 úno 2020 07:37
Reputace: 9
Obrázky: 0

Re: Rybář Omela

Příspěvekod Omela » 05 úno 2020 20:06

petr.polasek píše: