Rady a pokyny do začátu

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
skipp
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 25 úno 2015 12:05
Reputace: 0
Obrázky: 0

Rady a pokyny do začátu

Příspěvekod skipp » 25 úno 2015 12:15

Ahoj,

předem mých dotazů se omlouvám, jsem naprostý laik, ale rád dělám věci pořádně, proto se tážu zkušenějších...


právě uvažuju nad koupí semínek a rád bych se optal, co vše budu potřebovat, jedná se o tyto dvě sady:

http://www.seminka-chilli.cz/balicek-pr ... -1-90.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.seminka-chilli.cz/balicek-pr ... -2-89.html" onclick="window.open(this.href);return false;

chci k tomu dokoupit rašelinové tablety, do kterých semínka zasadím. A pak?

Jaké květináče? Hnojivo? Substrát/zeminu?

Koukal jsem na nějaké hnojivo do vody - Chilli focus a ještě na něco, co se přidává do hlíny (nevím už název) v poměru 1,5:100. Dá se to kombinovat? Nebo co je obecně lepší?

Kam potom mohu rostlinky v květníku umístit (resp. kolik potebují slunce apod.) - bojím se aby za oknem je slunce nespálilo (praží nám tam fakt fest) a doma máme zase kočky - demoliční četa, která mi z květníku asi udělá hromadu hlíny rozprsknutou na podlaze... Mám možnost je pak umístit i jinam, kde je slunce, ale tam je zase poměrně chladno i v létě (kolem 16-20°C, když je venku 30°C+).

Předem moc díky za info.

Uživatelský avatar
Jacopo.F.
Stálý člen
Příspěvky: 682
Registrován: 22 zář 2014 13:32
Reputace: 697
Obrázky: 0
Bydliště: Olomouc, 228 m n. m.

Re: Rady a pokyny do začátu

Příspěvekod Jacopo.F. » 25 úno 2015 13:33

Ahoj a buď vítán. Hnojivo jak jsem pochopil zpočátku netřeba, rašelinové tablety jsou na dobu do vyklíčení a vyrašení pravých lístků již "vyzbrojeny".