Soutěž o nejpálivější papričku-měření pálivosti

Co se kde a kdy děje, slevy, akce, kde nakoupit
woody-jirka
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 27 srp 2013 12:36
Reputace: 0
Obrázky: 0

Soutěž o nejpálivější papričku-měření pálivosti

Příspěvekod woody-jirka » 30 led 2014 22:15

Zdravím všechny příznivce chilli. Každý, kdo si doma chilli pěstuje si občas říká, kolik má tahle krasavice asi SHU? Teď máte možnost to zjistit.
Studuju na Univerzitě HK a pracuji na bakalářské práci s tématem stanovení obsahu kapsaicinu v org. materiálu. A jako součást této práce pořádáme s mým vedoucím soutěž i nejpálivější chilli papričku. A o co jde?
Vše potřebné je napsané v letáčku, který přikládám. Ale v podstatě jde o to, že nám každý můžete poslat nejvíce 2 vzorky vašich papriček. Vzorek musí mít alespoň 2g a musí být nasušený, nejlépe i nadrcený. Vzorky múžete zasílat poštou na adresu, která je uvedená v letáčku. Jen to prosím posílejte jako obyčejný dopis, ať nemusím každý den běhat na poštu :thumbup: Ke vzorku napište svojí adresu a nějaký popis (co to je za odrůdu, pálivost, jak jste pěstovali) a hlavně svůj mail, na který vám potom budu moct poslat výsledky (výsledkovou tabulku s pořadím a hlavně to, co vás bude asi zajímat nejvíce, PÁLIVOST :firychil: ) Uzávěrka přijímání vzorků je na konci března.
Jakékoliv dotazy posílejte na adresu jiri.bartos.ml@gmail.cz

Takže pánové, kdo z vás má pěstuje nejpálivější :chilli11: ?

*Hmmm nějak mi nejde přidat plakát. Takže jsem ho vložil na svůj profil do alba. Pokud ho nenajdete ani, tak mi prosím poraďte, jak ho sem vložit :dunno: díky

Din0
Stálý člen
Příspěvky: 681
Registrován: 14 lis 2012 09:21
Reputace: 422
Obrázky: 0
Bydliště: Praha

Re: Soutěž o nejpálivější papričku-měření pálivosti

Příspěvekod Din0 » 30 led 2014 22:28

myslíš takhle? ;)

15689
Pálí, pálí, to to pálí :firychil: :veryhot: :firy:

sembeth
Stálý člen
Příspěvky: 130
Registrován: 17 úno 2013 21:55
Reputace: 0
Obrázky: 0