květy - plody, opadávání

Ptejte se na cokoliv, žádná otázka není špatná
Jambooo
Nováček
Reputace: 0
Obrázky: 0

květy - plody, opadávání

Příspěvekod Jambooo » 24 čer 2013 15:11

Ahoj, mám problém, se kterým si nevím rady. Jsem úplný začátečník v pěstování chilli. Mám dvě rostlinky, koupila jsem je někde na trzích a vlastně ani nevím, co je to za odrůdu, jen vím, že jedna má být žlutá úzká a dlouhá a druhá červená kulatá :). Obě dvě mám doma za oknem a obě dvě byly nasazené do stejné půdy. Nádherně vyrostly a obě dvě nahodily fakt hodně květů. Ale pak přišel ten zlom. Jedna, ta žlutá začala z květů hned plodit papričky a fakt krásně rychle rostou, ale ta druhá je na to úplně jinak, každý květ hned odpadne, zežloutne jí ten stonek a prostě odpadne. napadlo mě jestli třeba to nemůže být opýlením, tak sem podle návodů opylovala ručně, ale nějak to nejde. Ta co má v pohodě plody má i hodně pylu, když do květu strčím malíček, mám ho celý od pylu, ale ta co jí květy odpadávají nemá pyl žádný. Nevím, co mám dělat, jen dodávám, že sem nijak nehnojila, jen zalívám, cca jednou za dva dny, někdy každý den. Ale hlavně, o obě dvě se starám úplně stejně. Budu moc ráda, když mi někdo poradíte, co dělat.

proki73
Moderátor
Reputace: 36

Re: květy - plody, opadávání

Příspěvekod proki73 » 24 čer 2013 16:55

tak kteto otázce se rád přidám taky se mi to už jednou stalo a nepřišel jsem na to čím to je moje teorie byla že má moc květu a proto to trošku opadalo ale asi vtom bude něco jiného :rn:

Martthos
Nový člen

Příspěvekod Martthos » 24 čer 2013 18:58

na to sem se ptal už v tady viewtopic.php?f=74&t=2505" onclick="window.open(this.href);return false;

-- 24 čer 2013 18:59 --
Martthos píše:na to sem se ptal už v tady viewtopic.php?f=74&t=2505" onclick="window.open(this.href);return false;

stalker251 píše:draslík , a mikroprvky, a možno máš prebytek dusíka

queenas
Stálý člen
Reputace: 78

Příspěvekod queenas » 24 čer 2013 19:26